Thursday, December 2, 2010

Pergaduhan antara saudara mara

             Nama saya Haleeda binti Mohamad Saufi. Saya cerita tentang pergaduhan saya dengan Arif Hakimi. Macam ni Haleeda kan suka pentingkan diri sendiri. Kesian Arif. Haleeda suka buli Arif. Tapi,Haleeda kena minta maaf la. Betul tak? Lagipun,tuhan tak sayang orang yang suka bergaduh. Itu akan menyebabkan adanyaq kes tumbuk menumbuk. Jadi,Haleeda kenalah minta maaf dengan Arif sekarang. Kakak minta maaf ya...


            Sebab-sebab saya bergaduh adalah kadang-kadang saya cemburu. Biasalah,anak manja. Saya pun sama cakap je orang. Hihihi...  Lagipun,saya memang rasa serba salah pula. Sebab saya buat macam tu,saya tebus kesalahan saya dengan bermain masak-masak dengan tengok cerita kartun. Ok,tu je. Bye.  (masa 6 tahun)



=Betulkan balik sebab tulis tak habis dan tonggang langgang. (sekarang dah darjah 4 masuk darjah 5)

No comments:

Post a Comment